Haier klime?
(prestaro za odgovor)
Munja
2006-05-25 08:12:05 UTC
Prvi puta cujem za firmu Haier pa me zanima kakva su dosadasnja iskustva s
doticnom firmom ili bar price koje drugi pricaju o Haieru...
recimo, konkretno me zanima kvaliteta u odnosu na Electrolux i Vaillant koji
su mnogo renomiraniji u tom svijetu...
Hvala
Ivan Gasparovic
2006-05-25 21:24:41 UTC
Post by Munja
[...]
Velis electrolux i vaillant renomiraniji? :) Vaillant kupuje Haierove
klime i stanca naljepnice (barem zadnji put kad sam pogledao), prije je
Vaillant bio Midea. Za electrolux nisam siguran, jer sam samo jednu
drzao u rukama.

Sto se tice Haiera, klime su srednja klasa, kako kvalitetom, tako i
cijenom. Nekih vecih problema sa uredjajima nema. U zadnjih godinu,
dvije su dosli novi modeli i tesko je govoriti o njihovoj pouzdanosti,
ali svi do sada su bili i vise nego pouzdani, pa nema razloga ne
vjerovati u ove nove.
©apa
2006-05-27 15:56:05 UTC
Post by Munja
[...]
Kojem svijetu??? Haier je firma od klime, a ova dva su odluèila koristit
svoje ime i naruèili u prvoj kineskoj tvornici da im prave klime.
Gervasius Twinkelminkenson
2006-05-30 10:48:17 UTC
Post by Munja
[...]
Mi ih imamo na poslu 4-5. Ni jedna ne radi ispravno. Neke unutarnje jedinice
su mijenjane nekoliko puta, medjutim sve je isto. Plin je mijenjan.. itd...
Uglavnom, bacen novac. No, nakon toga je kupljena jedna Panasonic. Ta radi
bez ikakvih problema.
zega
2006-05-30 14:40:27 UTC
Post by Gervasius Twinkelminkenson
Post by Munja
[...]
Cuj svi hvale toshibu a recimo ja sam sa jednim modelom imao problema ko
nikad u zivotu katastrofa...
Model je bio oko 8kw sa stropnom jedinicom i 3 izlaza zraka fi 200 koji
se razvode gdje zelis...
to sranje je drndalo uzas pol zgrade se zalilo, prestajalo hladiti kad
mu se sprdne (a instrument kojeg hladi kosta milju dolara i shefovi su
veoma nezadovoljni kad krene nekaj rikavat na instrumentu), smrzavalo
sto ti ja znam sto sve ne, Buhin je bio toliko puta da je kasnije poceo
eskivirati dolaske jer mu se smucilo i bacili smo je u smece nakon
nepunih 10 godina i stavili 2kom 7.5Kw LG (prodao i postavio Lorenzo)
koje rade besprijekorno ni prc ni mrc evo 2 god zasad kuc...
Ivan Gasparovic
2006-05-30 21:08:13 UTC
Post by Munja
[...]
Opet ti... Napisao sam zadnji puta:

"Sad napisi gdje se nalazi taj uredjaj. Mi smo ih montirali na stotine i
niti jedan se ne ponasa niti slicno gore opisanom. Prema tome, stvarno
bi volio da napises detaljno o cemu se radi i gdje se uredjaj nalazi (u
kojem gradu), te tko ga je postavljao. Moze i na mail, ako je problem
ovdje."

Nisi se nasao dostojan niti odgovorit, ali znas opet pricu ponovit. Ne
kazem da nije tako kako kazes, ali greska moze biti u losoj montazi.

O kojim modelima se radi, tko ih je montirao, tko ih je servisirao i
mjenjao unutarnje jedinice? Sto tocno nije bilo u redu? Jer stvarno
problem odgovoriti na ovo sto pitam, a mozda rijesi tvoje probleme sa
Haierom (ako su jedinice jos uvijek u "radu")?